SNSD :D





Alhamdullilah tepat hari jumaat , hari tuh dapat jugak aku jumpa SNSD!! .. yaalllah beruntung gila aku dapat jumpa diorang hari tuh , memang best gila , aku gi ngn adik ngn kawan aku .tiket dia punyalah mahal RM 150 HINGGIT !! . herm yang sedih nyer YURI tak dapat datang .. diorang buat konsert kat TWIN TOWER 2012  kat KLCC.  ramai gila datang 50000 orang wo ? 0.0 .. banyak betul , tapi dapat jugak aku duduk ngn adik dan kawan aku kat tengah2  tuh.. aku balik sekolah lepas main laptop terus pergi klcc , bapak ah ngn tak mandi nyer , demi SNSD! :D . kebanyakkan orang cina yang ramai datang , aduyai ,,, rimas gila ngn diorang. yang nak tergelak nyer Bangladesh pun ada kat situ XD. .. hahahaha lawak2 . SNSD nyanyi 5 buah lagu je , tapi yang paling comel masa sooyoung cakap " , “Te-ri-ma-ka-sih- Ma-lay-si-a!”  comel gila ,,, bila diorang atas stage punya lah berpeluh sebab panas... nak buat macam mana? dah negera panas :). tapi diorang janji akan datang sini lagi bawak YURI :). lepas dah habis SNSD ada ramai lagi artis , dan2 semua balik , yang aku tak sempat tengok nicole pussy cat doll tuh XD... dah malam sangat masa tuh ,, herm , yaallah masa nak turun nak naik train tuh, sesak gila, dengan ramai nyer orang dalam tuh , tak bernafas dibuatnya ,, hahaha, balik dari konsert tuh gi MC DONALDS beli DOUBLE CHESSBURGER ! , balik terus makan ..lupa nak cakap , aku gi sana dari kul 3:30 ptg sampai kul 12:00 ?? gila lama , kira lah sendiri, goyang kaki gi sana ,,, hahahaha,dan tahun ni bermakna sebab hari jadi aku SNSD datang :D


SNSD!!!